Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας

Show menu
Back

21.1.2018

Ο χαμένος παράδεισος της Φθινοπωρινής Σονάτας

Ο Δημήτρης Ήμελλος μιλάει στο Βήμα με αφορμή την πρεμιέρα της Φθινοπωρινής Σονάτας

Με εξέπληξε το έργο. Πάντα σκεφτόμουν ότι το καλό θέατρο είναι σινεμά και το καλό σινεμά, θέατρο. Ότι η τέχνη είναι μία τελικά, όχι πολλές. Κι αν αυτό αφορά τον άνθρωπο, αξίζει... Στον Μπέργκμαν, ενώ είναι σινεμά, είναι τελικά 100% θέατρο. Σκέφτομαι ότι η εποχή είναι εμπόδιο για την τέχνη, πάντα.



Τι είναι η τέχνη; Μια πράξη, μια πράξη απέναντι σε κάτι άλλο. Είναι μια σύγκρουση. Όλα τα έργα ασχολούνται με τη σύγκρουση της πραγματικότητας με το τι θέλω εγώ. Όπως και στη Σονάτα ". Ο κόσμος της μάνας, ο κόσμος της κόρης, του πάστορα. Όλοι μια ευτυχία αναζητούμε. Απλώς την ψάχνουμε ο καθένας με τους όρους του.



Το έργο που κάνουμε είναι μια επιστροφή στα πρώτα μας στάδια. Όλοι μιλάνε για στιγμές του παρελθόντος που τα πράγματα συνέβαιναν ενώ τώρα δεν συμβαίνουν, γιατί μας έχει πάρει η μπάλα της ζωής. Υπάρχει ένας χαμένος παράδεισος σε αυτό το έργο που μεγαλώνοντας φθίνει ή περιχαρακώνεται ή γίνεται αυτονόητος και χάνεις την αίσθηση ότι όλα παίζονται. Το θέμα είναι να μάχεσαι την αθωότητα, όχι να τη χάνεις ούτε να την αντιμάχεσαι . 

 



 


CREATED BY GRAVITY.GR